Shop Mobile More Submit  Join Login
Heidi Says Fountain by spyed Heidi Says Fountain by spyed
Heidi says... come to the Fountain in front of the Palace of Culture and Science in Warsaw, Poland on Tuesday May 26th! :rofl:

Check #hq before you leave!
Add a Comment:
 
:iconittm:
ITTM Featured By Owner May 28, 2009  Hobbyist Writer
I love the loop animation
Reply
:iconzoephantom2795:
zoephantom2795 Featured By Owner May 27, 2009
wow, great!
Reply
:iconaelita-gwen:
Aelita-Gwen Featured By Owner May 27, 2009
My little brother thinks the fountins going to squirt her on the head XD
Reply
:iconkcdude:
kcdude Featured By Owner May 27, 2009  Hobbyist Photographer
Is that a noose in her hand?
Reply
:iconelwe-the-elf:
Elwe-the-Elf Featured By Owner May 27, 2009
Oh my god, that does look like a noose. :O
Reply
:iconkcdude:
kcdude Featured By Owner May 27, 2009  Hobbyist Photographer
Haha, guess the people in Warsaw should be careful...
Reply
:iconarcalian:
Arcalian Featured By Owner May 26, 2009
Amusing.
Reply
:icondrummerxkiller:
Drummerxkiller Featured By Owner May 26, 2009  Student General Artist
Poland? Cool :D But Heidi look like more to say " Falaa" :XD:
Reply
:iconlifeform467:
lifeform467 Featured By Owner May 26, 2009
cool
Reply
:iconace-fox:
Ace-Fox Featured By Owner May 26, 2009
god, i shud have been ther
Reply
:iconlyra-shini-gami:
Lyra-Shini-gami Featured By Owner May 26, 2009
hahaha this animation is really funny !!!^^ At first I thougfht that it is just "a photograph" but the animation makes it more vividly ^^
Reply
:iconuuutu56:
uuutu56 Featured By Owner May 26, 2009
:D
Reply
:iconkit-kat-09:
kit-kat-09 Featured By Owner May 26, 2009  Student Writer
:lol:
Reply
:iconsynconi:
synconi Featured By Owner May 26, 2009   Artisan Crafter
:lmao:
Reply
:iconmarcoheisler:
MarcoHeisler Featured By Owner May 26, 2009   Photographer
:lol: Great! :clap:
Reply
:iconfollowmebackhome:
FollowMeBackHome Featured By Owner May 26, 2009
w00t! :D
Reply
:iconthe-chaosincarnate:
The-ChaosIncarnate Featured By Owner May 26, 2009
I love the animation - the shakey fps rate adds a lot of character, :XD:
Reply
:iconunknown-ninja-boi93:
unknown-ninja-boi93 Featured By Owner May 26, 2009
Hahah! Nice! Its so awesome!
Reply
:iconpriteeboy:
priteeboy Featured By Owner May 26, 2009  Hobbyist Digital Artist
Look at the people in the background - that bald man dosn't know if he's coming or going :rofl:
Reply
:iconxerces:
Xerces Featured By Owner May 26, 2009  Professional Artisan Crafter
:giggle: nice
Reply
:iconharuniji:
HaruNiji Featured By Owner May 25, 2009  Professional Photographer
Okashii :XD: funny :glomp:
Reply
:iconlimixi:
Limixi Featured By Owner May 24, 2009
I hope that you will spend good time in Warsaw. ;)
Reply
:iconmrslowniko:
MrSlowNiko Featured By Owner May 24, 2009  Hobbyist General Artist
:giggle:
Reply
:iconedme:
Edme Featured By Owner May 24, 2009
I think I might come :giggle:
Reply
:iconaliveness:
aliveness Featured By Owner May 24, 2009
I love her, she's too cute.
Can't wait to meet you!
Reply
:iconnakureeh:
nakureeh Featured By Owner May 24, 2009
Yaay my country 8D
Reply
:iconice-11:
Ice-11 Featured By Owner May 24, 2009  Hobbyist Traditional Artist
:#1:
Reply
:iconmekhtu:
mekhtu Featured By Owner May 24, 2009
I'll be there :D
Reply
:iconannathea:
Annathea Featured By Owner May 24, 2009
Pity it's 4pm, I will be still at work...
Reply
:iconkeiross:
keiross Featured By Owner May 24, 2009  Hobbyist General Artist
:rofl: Awesome!
Reply
:iconsayuari:
Sayuari Featured By Owner May 24, 2009
XD XD XD XD
Reply
:icontwotoro:
twotoro Featured By Owner May 24, 2009  Professional Filmographer
Now that's...ehr...interminable euphoria :D
Been drinking large quantities of coffee lately, haven't ya? :lol:

Have fun in Warsaw!
Reply
:iconevil-gaara-kun:
evil-gaara-kun Featured By Owner May 23, 2009
LOL !
Reply
:icon00alisa00:
00alisa00 Featured By Owner May 23, 2009   Digital Artist
:laughing:
Reply
:iconikilledmyelegance:
IkilledMyElegance Featured By Owner May 23, 2009
:lol: She's so cute
Reply
:iconaaronbradford:
AaronBradford Featured By Owner May 23, 2009  Hobbyist Photographer
One thing: lol.
Reply
:iconmidnightexigent:
MidnightExigent Featured By Owner May 23, 2009  Hobbyist Digital Artist
:lmao:
Reply
:iconxadacka:
xadacka Featured By Owner May 23, 2009  Professional Photographer
Hahahaha brilliant
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
May 23, 2009
Image Size
285 KB
Resolution
400×266
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,154
Favourites
115 (who?)
Comments
38
Downloads
88
×